۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۹:۲۱

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین:

۳ شکارچی متخلف دراسفراین دستگیر شدند/ کشف ادوات شکار

۳ شکارچی متخلف دراسفراین دستگیر شدند/ کشف ادوات شکار

اسفراین - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسفراین از دستگیری سه شکارچی متخلف توسط مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان خبرداد.

حمید فخرانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مامورین اجرایی این اداره در حین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع شاه جهان، سه شکارچی متخلف را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این متخلفین در حال تیراندازی بودند که مأمورین به آنها نزدیک شده و فرمان ایست دادند، اظهار کرد: شکارچیان متخلف بعد از فرمان ایست، اقدام به فرار کردند که پس از ۱۵ دقیقه تعقیب و گریز، خودروی آنها متوقف شد.

وی اظهار داشت: از متخلفین یک قبضه سلاح تک لول چخماقی فاقد مجوز، دو دستگاه دوربین چشمی و یک عدد قنداق اسلحه کشف و ضبط و متهمین که هر سه از شکارچیان سابقه دار منطقه هستند، به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردیدند.

فخرانی تصریح کرد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در تمامی ساعات شبانه روز با آمادگی کامل در مناطق حضور داشته و از مواهب الهی حفاظت و حراست می نمایند.

وی از عموم علاقمندان به حفظ محیط زیست خواست تا در صورت مشاهده هر گونه آتش سوزی، قطع اشجار، شکار و صید غیرمجاز، تخریب و آلودگی محیط زیست و... مراتب را به اداراه و پاسگاههای محیط ‌بانی سطح شهرستان اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگارمهر، شهرستان اسفراین دارای دو پارک ملی و دو منطقه حفاظت شده بنام های سالوک و ساریگل است.

 

کد خبر 2964186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha